1 Mart 2016 Salı

la diva cilt bakımı için doğal sabunlar


Merhabalar,
Bazılarımız cilt bakımı ürünleriyle uğraşmayı sevmez. Onlar için sabun önerim var.
Tabi sadece sabun yeterli değil bunuda unutmayalım.
Ben bu sabunları a101den 3,50 lira gibi bi fiyata aldım. 
Doğal sabun deyince hemen atladım :)
İlk önce kayısılısını aldım içeriği kayısı çekirdeği o da ciltteki aknelere iyi geliyor.
1 kez yüzümü yıkadım ve inanılmaz bir yumuşaklık yaptı. O an bayıldım gidip hemen diğer çeşitlerindende aldım. A101de kayısı, nar, siyah üzüm ve gül-susam-papatya yüz için, zeytinyağlısıda vücut için olan çeşitleri vardı. Hepsinden 1 er tane aldım.
İçeriği doğal yağlar,  çiçek ve meyvelerden oluşuyor. Gerçektende doğal sanırım. Şu papatyalıya yakından bakarmısınız;

 Çiçeğin yaprakları el sallıyor burdayım diye :)) Kayısılı da öyle minik çekirdek parçaları var narlıda kırmızı kırmızı parçalar,anca bukadar doğal olabilirdi :))
Nemlendirici, ferahlatıcı, besleyici, ve yenileyici özellikleri var.
Çok da güzel kokuyorlar özelliklede papatyalı müthiş bir koku...
Tavsiyemdir yani ;)
Hoşçakalın :)

6 yorum:

  1. sabunla yıkamak iyi değil ama, doğalsa başka :) güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
  2. Sabunları çok severim ve güZel bir yazı olmuş. Blogunuzu henüz keşfettim ismi de içeriği de çok hoşuma gitti ve hem takipçi hem de izleyici olarak katıldım. Sizi de bloguma beklerim ileyen ve takipçi olarak katılısanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumunuza tesekkur ederim sevindirici :) gelmemmi hemen geliyorum

      Sil
  3. Ben sabun pek sevmiyorum ama güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ben kokulu sabunlari cok severim :)

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...